عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هفته دوم کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

با حضور انبوه علاقمندان به ورزش مفرح سوارکاری:

هفته دوم کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

هفته دوم کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

هفته دوم کورس پائیزه شهرستان آق قلا با حضور انبوه علامندان به ورزش مفرح سوارکاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،عصر روز جمعه 27 مهر ماه،هفته دوم مسابقات سوارکاری کورس پائیزه شهرستان آق قلا،با حضور انبوه مشتاقان این ورزش مفرح و سنتی منطقه در مجموعه سوارکاری شهر آق قلا برگزار شد.

هفته دوم کورس پائیزه با رقابت 63 راس اسب از نژاد های ترکمن و دو خون در هفت دور هزارمتری برگزار و اسب های برتر مشخص شدند و در پایان مبلغ 925 میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان،مربیان و چابکسواران اسب های برتر پرداخت شد.

7 راس اسب‌ 2 ساله کلاس Maiden نژاد ترکمن به مسافت هزار متر برای دور اول وارد دپار شدند که نادر صالح پور با اسب آرکا زودتر از دیگران از خط پایان گذشت و طاهر گوگ نژاد با اسب گدر سن سجادی و رامین آق آتابای با اسب سوگل آرشیدا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم تعداد 11 راس اسب‌ 2 ساله کلاس Maidenنریان،نژاد دوخون به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که امیر مختومی با اسب امپراطور بندر قهرمان شد و رامین آق آتابای با اسب مهدشت و بنیامین جرجانی با اسب اسکافیلد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رقابت در دور سوم میان 12 راس اسب‌ 3 ساله هندیکاپ کلاس 5، نژاد دوخون به مسافت هزار متر انجام شد که رامین قهرمانی با اسب دنیلا اولین اسبی بود که از خط پایان گذشت و قهرمان شد،آق اویلی بشگرد با اسب یاشار 2 و نورمحمد بهادر با اسب نیو کلاسیک دوم و سوم شدند.

6 راس اسب 3 ساله هندیکاپ کلاس 5،نژاد دوخون به مسافت هزار متر دور چهارم این هفته را برگزار کردند که ستار مهرانی با اسب پرگار قهرمان شد و رامین قهرمانی با اسب سای چلنج و آق اویلی بشگرد با اسب آی گل به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

همچنین 10 راس اسب نژاد دوخون 3 ساله کلاس Maiden مادیان برای دور پنجم به مسافت هزار متر وارد دپار شدند که آرمین آق آتابای با اسب مهری ماه 2 قهرمان شد و محمد خوجملی با اسب شکوفا و نور محمد بهادر با اسب سوژه رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور ششم نیز 11 راس اسب دوخون بالای 3 سال کلاس Maiden در مسافت هزار متر به مصاف هم رفتند که بنیامین جرجانی با اسب سان اسکای قهرمان شد،آق اویلی بشگرد با اسب ماریل و امیر مختومی با اسب داغ مایه عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور هفتم هم بین 6 اسب نژاد دوخون 3 ساله هندیکاپ کلاس 1 به مسافت هزار متر برگزار شد که آق اویلی بشگرد با اسب پیر بابا نفر زودتر از دیگران از خط پایان عبور کرد،امیر مختومی با اسب مه وش و پیمان قلر عطا با اسب عالم ناب مقامهای دوم و سوم را کسب کردند.

اسب های سلتیک هورس،لیلی ناز،زیبای گنبد،اخمو،گل آلتین،میلوا،شیرین یلقی،رونین سروین علی رغم ثبت نام برای حضور در رقابتهای این هفته امکان حضور در میدان برایشان ممکن نشد و از دور رقابتها حذف شدند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 794
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2601

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1238
بازدید دیروز: 154
بازدید ماه:16928
بازدید سال:146611
بازدید کل:22296060