عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری:

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا با حضور مدیر کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری برگزار شد.

صبح امروز شنبه 31 شهریور ماه،هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا با محوریت آئین تکریم و معارفه بخشدار وشمگیر به ریاست"امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "احسان مکتبی"مدیر کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری،"حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی"مشاور استاندار در امور اهل سنت استان،ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و تسنن منطقه،اعضای شورای تامین و مدیران ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در ابتدای سخنان با قرائت قطعه شعری از شاعر و عارف نامدار ترکمن"مختومقلی فراغی"ارادت اهل سنت به امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر را نشان داد و از برگزاری مراسمات مختلف دهه محرم در شهرستان آق قلا قدردانی نمود.

فرماندار شهرستان آق قلا از حضور به موقع گروههای امدادی و هماهنگی دستگاههای اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران در طوفان اخیر که منجر به خسارت به چندین روستای شهرستان شده بود، قدردانی کرد.

وی هفته دفاع مقدس را لوح افتخار مردم بیدار ایران اسلامی بیان کرد و بر حضور پررنگ مدیران دستگاههای اجرایی در برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی این هفته تاکید کرد.

بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان آق قلا تحقق سهم تعهد اشتغال را اولویت مهم دستگاههای اجرایی عنوان کرد و از مدیران حاضر در جلسه شورای اداری خواست نسبت به جذب تسهیلات ارزان قیمت توسعه روستائی اهتمام ورزند.

وی جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و گره گشائی مشکلات تولیدکنندگان با همراهی دستگاههای خدمات رسان را از دیگر اولویت های مهم دولت"تدبیر و امید"در شهرستان آق قلا بیان کرد.

رئیس ستاد کارگروه تنظیم بازار شهرستان آق قلا از برگزاری مستمر جلسات این کارگروه در راستای گره گشائی مشکلات بازار خبر داد و تامین اقلام اساسی و مایحتاج ضروری مردم را از تاکیدات مقام معظم رهبری و تعهدات دولت دوازدهم عنوان کرد.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا وظیفه مندی مدیران دستگاههای اجرایی در جهت کسب رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع را اولویت بسیار مهم در شرایط کنونی متذکر شد و از برگزاری ملاقات عمومی در روزهای سه شنبه هر هفته و دیدار چهره به چهره با مردم در همین راستا خبر داد.

رئیس شورای اداری شهرستان آق قلا از مدیران ادارات حاضر در جلسه خواست نسبت به جذب اعتبارات کمیته برنامه ریزی و تخصیص آن و اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی در حوزه دستگاههای اجرایی خود اهتمام داشته باشند.

"ضمیر"در خاتمه سخنان به طرح ابتکاری "هر اداره،یک مدرسه"اشاره کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان آق قلا خواست نسبت به اجرای هر چه بهتر پروژه مهر و بازگشائی مدارس با اداره آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

 

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 500
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2541

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 127
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4073
بازدید سال:4073
بازدید کل:22300157