عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دفاع مقدس،لوح افتخار مردم بیدار ایران اسلامی است

فرماندار شهرستان آق قلا:

دفاع مقدس،لوح افتخار مردم بیدار ایران اسلامی است

دفاع مقدس،لوح افتخار مردم بیدار ایران اسلامی است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: دفاع مقدس،لوح افتخار مردم بیدار ایران اسلامی است.

صبح امروز شنبه 31 شهریور ماه،"امانگلدی ضمیر"فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.(مقام معظم رهبری)

هفته گرمیداشت دفاع مقدس فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل،ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، رزمندگان و ایثارگران،یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی را تجلیل و تکریم نمایند.

دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و قدرت های سلطه گر تا بن دندان مسلح برای حراست از مرزهای عزت و شرف نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ملت فداکار ایران اسلامی علی رغم توطئه دشمنان و هم پیمانانشان،با بسیج همه امکانات و نیروها و با منش برگرفته از آموزه های دینی شان، پیروزی نهایی را در آغوش کشیدند و ما اینک همچنان ایستاده ایم و زمین و زمان نام سرافراز ایران اسلامی را بر پیشانی خویش حک کرده است.

تقارن این ایام در سالی که به نام"حمایت از کالای ایرانی"نامگذاری شده با ایام محرم و آغاز سال تحصیلی جدید فرصتی مغتنم است تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده سازان اصلی جامعه هستند بتوانند با الگوپذیری از حماسه کربلا و رشادت های شاگردان مکتب عاشورا در جبهه ها،با پشتکار و تلاش و خلاقیت،دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس کنند و اینک در آغاز سالروز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس به احترام دلاور مردان هشت سال ایثار و استقامت بر پا ایستاده و سرتعظیم فرود می آوریم.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و حماسه آفرینی های دلاورمردان ارتش غیور،بسیجیان سلحشور و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله است، را گرامی داشته،بر این باورم که امروز نیز نسل حاضر،آمادگی دفاع از ارزشهای دفاع مقدس براساس فرامین مقام معظم رهبری را دارد.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس

شهرستان آق قلا



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 658
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2535

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:13
بازدید سال:7572
بازدید کل:22303656