عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلابه مناسبت"روز شهرداری ها و دهیاری ها"

صبح امروز به مناسبت 14 تیر ماه صادر شد:

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلابه مناسبت"روز شهرداری ها و دهیاری ها"

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلابه مناسبت"روز شهرداری ها و دهیاری ها"

فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی،فرا رسیدن روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت.

صبح امروز پنجشنبه 14 تیر ماه،همزمان با فرا رسیدن روز "شهرداری ها و دهیاری ها"،"امانگلدی ضمیر"فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی ضمن تبریک این روز به شهرداران و دهیاران شهرستان،از زحمات و تلاشهای شبانه روزی این عزیزان در عرصه خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام بالاترین مقام اجرایی دولت آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری بر ایدئولوژی حضور و رای مردم در عرصه های مختلف استوار بوده است.و حالا با گذشت چند دهه از عمر انقلاب اسلامی و گذشت سال ها از تشکیل شوراهای شهر و روستا،دهیاری ها و شهرداری ها جایگاه خود را به عنوان بخشی از ساختار مردم نهاد حکومت اسلامی به خوبی پیدا کرده اند.تفکر مدیریت بر اساس توانایی ها و استعداد های بومی هر شهر و روستا موجب شده است تا کشور ما روز به روز به سمت توسعه یافتگی سوق داده شود.

ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی یکی از مهمترین سیاستگذاریها در سیستم مدیریتی جدید می باشد چرا که امروزه شهرها و روستا ها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان می باشند.

امروزه برنامه ریزی و مدیریت در مناطق شهری و روستایی که بر عهده شهرداری ها و دهیاری ها می باشد،بایستی به گونه ای تنظیم شود که علاوه بر ارائه خدمات مناسب به توسعه اجتماعی حول محور معنویت و عقلانیت کمک نماید.

بی تردید در فرایند مردم سالاری،کارآمد سازی شهرداری ها و دهیاری ها موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی شده و همانند پلی کوچک شهروندان را به شهرداری ها و دهیاری ها متصل کرده و موجب توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی می شود.

دولت"تدبیر و امید"نشان داده است اشتیاق زیادی برای سپردن کارها و تصمیم گیری ها به مردم دارد و بی شک در آینده تمام تلاش خود را برای حمایت از فعالیت های خلاقانه و مترقی شهرداری ها و دهیاری ها بکار خواهد بست.

اینجانب فرا رسیدن 14 تیر ماه،"روز شهرداری ها و دهیاری ها" را گرامی داشته و از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری ها و دهیاری ها ی شهرستان آق قلا تقدیر و تشکر نموده ،توفیق روز افزودن و سلامتی آنها را از درگاه خداوند متعال آرزومندم و امیدوارم تمامی دست اندرکاران حوزه های مدیریت شهری و روستایی،ضمن توجه به موضوع "حمایت از کالای ایرانی"مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)زمینه مشارکت همدلانه و مؤثر مردم در تحقق درآمدهای پایدار را فراهم نموده و با سرلوحه قراردادن اصل خدمت بی منت به مردم و صادق بودن با آنها در راستای کارآمد سازی هرچه بیشتر شهرداری ها و دهیاری ها گام بردارند.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 599
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2416

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4001
بازدید سال:4001
بازدید کل:22300085