عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روابط عمومی،هنر مردم داری و پل ارتباطی سازمان با جامعه است

فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت 27 اردیبهشت"روز ملی ارتباطات و روابط عمومی":

روابط عمومی،هنر مردم داری و پل ارتباطی سازمان با جامعه است

روابط عمومی،هنر مردم داری و پل ارتباطی سازمان با جامعه است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: روابط عمومی،هنر مردم داری و پل ارتباطی سازمان با جامعه است.

صبح امروز پنج شنبه 27 اردیبهشت ماه،"امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن "روز ملی ارتباطات و روابط عمومی " را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام بالاترین مقام اجرایی دولت آمده است:

"بسمه تعالی"

روابط عمومی هنر برقراری تعامل و ارتباط بین افکار عمومی و مدیران به منظور افزایش کارآیی در ادارات و سازمانها است و مدیرانی که با تقویت روابط عمومی خود در برقراری ارتباط سازنده با مخاطبین خود تلاش می کنند به یقین از موفقیت بیشتر در نزد افکار عمومی برخوردارند.درجهان امروز،روابط عمومی ها از ارکان مهم و تاثیرگذار اطلاع رسانی و حلقه پیوند مردم و مسئولین هستند.

​تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان"بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان و منعکس کننده چگونگی مسائل سازمان ها "گواهی بر نقش بی بدیل روابط عمومی در سازمان است.

بی شک،در جهان گسترده ارتباطی امروز،تولید محتوای غنی،صداقت در اطلاع رسانی،تلاش برای ایجاد رضایت دوسویه کارکنان و مخاطبین سازمان و جهت دهی به برنامه ریزی های سازمان بر مبنای احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی،از وظایف مهم روابط عمومی حرفه ای در سازمان است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه "روز ملی ارتباطات و روابط عمومی" و آغاز این هفته به تمامی فعالین این عرصه،تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم روابط عمومی های شهرستان آق قلا همواره با اطلاع رساني خدمات انجام شده،ارتباط دو سويه و تعاملي با اصحاب رسانه،سنجش و جلب افكار عمومي،كسب تفاهم متقابل،قائل شدن جايگاهي ويژه براي مردم و خواسته ها و نظرات آنان،مخاطب محوري و پاسخگويي،ترويج اخلاق حرفه اي اطلاع رساني و ارتقاي فرهنگ مهارت آموزي مويد و پيروز باشند.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)به نام سال"حمایت از کالای ایرانی"نامگذاری شده است از تمامی مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی انتظار می رود با برنامه ریزی و حمایت عملی،تقویت و ارتقای روابط عمومی ها را جدی بگیرند و این ظرفیت کلیدی و اثر بخش را در تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها و اقدامات دولت "تدبیر و امید" را بیش از گذشته فعال کنند.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های

شهرستان آق قلا




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 504
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2337

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:3956
بازدید سال:3956
بازدید کل:22300040