عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » افزایش ظرفیت یارانه ای و موافقت صدور مجوز مراکز مورد نیاز شهرستان آق قلا

فرماندار در دیدار با مدیر کل مراکز توانبخشی بهزیستی کشور تاکید کرد:

افزایش ظرفیت یارانه ای و موافقت صدور مجوز مراکز مورد نیاز شهرستان آق قلا

 افزایش ظرفیت یارانه ای و موافقت صدور مجوز مراکز مورد نیاز شهرستان آق قلا

"امانگلدی ضمیر" بر افزایش ظرفیت یارانه ای و همچنین موافقت و صدور مجوز ایجاد مراکز روزانه توانبخشی مورد نیاز در شهرستان آق قلا تاکید کرد.

صبح امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه،"خانم دکتر افروز صفاری فرد"مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی روزانه و توانپزشکی سارمان بهزیستی کشور با حضور در شهرستان آق قلا به همراه "کمال سلمانی" معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان با "امانگلدی ضمیر" نماینده عالی دولت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر" در این دیدار ضمن اشاره به تحت پوشش بودن تنها 4 درصد از جمعیت 130 هزار نفری شهرستان در نهاد حمایتی بهزیستی،افزود:قریب 70 درصد جمعیت شهرستان آق قلا در نقاط روستائی زندگی می کنند و 30 درصد از این جمعیت در دو نقطه شهری آق قلا و انبار الوم ساکن هستند،بر اساس آمار موجود در حال حاضر 5 هزار نفر از این جمعیت تحت پوشش بهزیستی هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

فرماندار شهرستان آق قلا از افتتاح مرکز جامع خدمات بهزیستی شهر انبار الوم بخش وشمگیر با حضور "دکتر محسنی بندپی"رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد و ضمن ابراز رضایتمندی مردم این شهرستان و خدمات ارزنده ای که این مرکز ارائه می نماید،خواستار تاسیس نمایندگی مرکز جسمی و حرکتی در این بخش از شهرستان شد.

وی ضمن اشاره به بازدیدهای دوره ای از مراکز توانبخشی،مراکز نگهداری سالمندان و ترک اعتیاد شهرستان آق قلا،رضایتمندی مسئولین و مردم را از خدمات ارائه شده در این مراکز را ابراز داشت و خواستار افزایش یارانه های مددجویان تحت پوشش این نهاد با توجه به تکمن مالی ضعیف خانواده های آنان شد.

"ضمیر" در خاتمه سخنان به ظرفیت بسیار خوب خیرین شهرستان آق قلا در حوزه های مختلف عمرانی،مدرسه ساز و سلامت اشاره کرد و از تشکیل مجمع خیرین اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد،طلاق و خودکشی خبر داد.

افزایش ظرفیت یارانه ای و موافقت صدور مجوز مراکز مورد نیاز شهرستان آق قلا

 

افزایش ظرفیت یارانه ای و موافقت صدور مجوز مراکز مورد نیاز شهرستان آق قلا

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 725
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2331

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 234
بازدید دیروز: 123
بازدید ماه:7212
بازدید سال:7212
بازدید کل:22303296