عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز بزرگداشت مقام معلم

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مطهری و آغاز گرامیداشت هفته معلم صادر شد:

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز بزرگداشت مقام معلم

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز بزرگداشت مقام معلم

"امانگلدی ضمیر"فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه،سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا در پیام رئیس شورای آموزش و پرورش آمده است:

"بسمه تعالی"

"ن،والقلم و ما یسطرون"

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری قافله سالار معلمان شهید و آغازین روز هفته بزرگداشت معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.

به راستي ظرافت و زيبايي كار معلمان در عرصه تعليم و تربيت ستودني و تعظيم در مقابل عظمت، شكوه و گرانمايگي اين قشر خدوم و پرتلاش براي آحاد جامعه اسلامي،ضرورتي اجتناب‌ناپذير است.

بي‌ترديد راز ماندگاري و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفاي باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهاي زلال پويندگان راه سعادت و تكامل بشري حاصل مجاهدت‌هاي معلمان و مربيان فرزانه‌اي است كه امانت‌دار انسان‌اند.

معلماني كه عشق‌شان كلاس است و همواره بر تخته‌سياه دل سپيد مي‌نويسند و با هر زمزمه محبت، گوش و هوش آگاهان را آكنده از شور زندگي مي‌كنند.

اينجانب بسيار خرسندم كه در هفته بزرگداشت مقام معلم به پيشگاه همه معلمان و مربيان تلاشگر شهرستان ادب‌پرور شهرستان آق قلا،اداي احترام نموده و از زحمات شبانه‌روزي آنان در حوزه تعليم و تربيت اين مرز و بوم تقدير و تشكر نمايم.

بدون ترديد هر تلاشي كه در راه اعتلاي تعليم و تربيت كشور صورت گيرد نقش سازنده‌اي در شكل‌گيري شخصيت و آينده فرزندان اين سرزمين خواهد داشت و در نزد خداوند متعال از ارج و ارزش شايسته‌اي برخوردار است.

از درگاه ايزد منان براي معلمان و فرهنگيان عزيز توفيق خدمت بيشتر به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و آرمان‌هاي متعالي نظام تعليم و تربيت كشور آرزومندم.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش

شهرستان آق قلا




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 453
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2324

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:365
بازدید سال:7924
بازدید کل:22304008