عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اقتدار و عظمت ايران اسلامي با هوشياري سربازان گمنام امام زمان حاصل شده است

فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان:

اقتدار و عظمت ايران اسلامي با هوشياري سربازان گمنام امام زمان حاصل شده است

اقتدار و عظمت ايران اسلامي با هوشياري سربازان گمنام امام زمان حاصل شده است

پانزدهم شعبان المعظم،سالروز میلاد حضرت مهدی (عج)،به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است.به همین مناسبت "امانگلدی ضمیر"فرماندار شهرستان آق قلا،با صدور پیامی،از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر این عزیزان تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در متن پیام بالاترین مقام اجرایی دولت آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

تقارن نامگذاری سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود به عنوان روز"سربازان گمنام امام زمان(عج)"،شایسته ی این مردان دلیر و فداکار است که در گمنامی و با پشتوانه ای مردمی بر مبنای اخلاق،قانون و تکلیف،در حساس‌ترین لحظه‌ها با مجاهدت‌های خاموش خود در مسیر صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی دارند.

بدون شك اقتدار و عظمت ايران اسلامي با هوشياري و چشمان بيدار سربازان گمنام امام زمان (عج) حاصل شده است.خوشبختانه نيروهاي امنيتي كشور با تكيه بر سلاح ايمان و پيروي از فرمايشات مقام عظماي ولايت،امنيت،آسايش وآرامش را براي كشور به ارمغان مي آورند كه جا دارد از تلاش هاي مخلصانه و خستگي ناپذير اين عزيزان تقدير و تشكر ويژه داشته باشم.

بی تردید سربازان گمنام امام زمان (عج) طی سه دهه گذشته در عین گمنامی یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و همواره در حساسترین دوران،با درایت و هوشمندی،توطئه های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه کرده اند.

اینجانب به نمایندگی از خادمان دولت "تدبیر و امید"ضمن قدردانی از مساعی بی شائبه و مجاهدانه بهترین فرزندان ملت،این ایام مبارک را که مزین به سالروز ولادت حضرت ولی عصر و به نام سربازان گمنام امام زمان می باشد را به نیروهای مخلص و خدوم اداره اطلاعات شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال جهت آن عزیزان،توفیق روز افزون خواستارم.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 581
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2321

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4063
بازدید سال:4063
بازدید کل:22300147