عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شوراها بي واسطه ترين حلقه ارتباطي شهروندان،با حاكميت جامعه هستند

فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت نهم اردیبهشت:

شوراها بي واسطه ترين حلقه ارتباطي شهروندان،با حاكميت جامعه هستند

شوراها بي واسطه ترين حلقه ارتباطي شهروندان،با حاكميت جامعه هستند

صبح امروز یکشنبه نهم اردیبشهت ماه،"امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز "شوراهای اسلامی" را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام این مقام مسئول آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی که زمینه ساز تاثیرگذار ی عینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه گردید بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهر و روستا است و کمترین نقش این روز،عطف توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود،جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری هر شهر و روستا بدست آورده است.

شوراها به عنوان مردمی ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است،زبان گویای آنان در برابر مسئولان و نهادهای مختلف محسوب می شوند و به عنوان وکلای مردم پیگیر مسائل و مشکلات موکلین خود هستند.

یقینا خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها،توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید بر اساس آیه شریف"وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ "از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره های معنوی فراوان ببرند.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه،روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا بویژه شهرستان آق قلا که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا،با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنند ،تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رجاء واثق دارم به حول و قوه الهی و همت عالی مردم و مسئولین روز به روز این نهاد،بالنده تر و با تجربه تر از پیش در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی)بعنوان سال"حمایت از کالای ایرانی"نامگذاری شده،تلاش و کوششی کنیم تا همچون گذشته منویات رهبری فرزانه انقلاب را نصب العین قرار داده و انشاالله توفیقات روزافزونی در خدمت به مردم شریف منطقه داشته باشیم.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا





بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 382
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2314

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4037
بازدید سال:4037
بازدید کل:22300121