عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » قدردانی فرماندار شهرستان آق قلا از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

در پی حضور پرشور و خلق حماسه دیگر،صادر شد:

قدردانی فرماندار شهرستان آق قلا از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

قدردانی فرماندار شهرستان آق قلا از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

فرماندار شهرستان آق قلا از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

عصر امروز جمعه 22 بهمن ماه،فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، متن کامل پیام "امانگلدی ضمیر" به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

درود خداوند به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و ولایت مدار و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین "حضرت آیت الله خامنه ای" حماسه ای دیگر آفریدید.

بدون تردید مشارکت و حضور حداکثری اقشار و گروه های مختلف مردم در سالروز جشن تولد انقلاب نشان داد که هرگاه پای منافع ملی و انقلاب به میان بیاید همه مردم از زن و مرد، پیر و جوان، روستایی و شهری بدون توجه به سلیقه،جناح،قومیت و زبان به صورت منسجم و یکپارچه به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و در صحنه حضور می یابند تا ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب اعلام کنند که این انقلاب به آنان تعلق دارد و در پاسداری و حراست از آن هوشیار و به حالت آماده باش در صحنه حاضرند.

برگزاری پرشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال که در آن آحاد ملت عزیز حضور داشتند به حق پیام بنیادین "ما انقلابی هستیم و ایستاده ایم" را از این خطه سرافراز از خاک میهن اسلامی به جهانیان رسانید پیامی که دوستان انقلاب مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاد و بر اندام دشمنان ملت اصیل و بزرگ ایران لرزه می اندازد.

حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی و در حفظ و صیانت از دستاورد هاو ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.

اینجانب به سهم خود از عموم مردم فهیم و شریف شهرستان آق قلا به ویژه خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان، کارآفرینان، کسبه، اصناف، بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و تمام افرادی که با حضور حماسی، وحدتآفرین و هوشیارانه خود در اجتماع گسترده و غرورآفرین یوم‌الله 22 بهمن شرکت کردند تشکر و قدردانی می‌ نمایم.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

شهرستان آق قلا



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 551
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2214

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 176
بازدید دیروز: 123
بازدید ماه:7154
بازدید سال:7154
بازدید کل:22303238