عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اهتمام مسئولین شهرستان،اجرایی نمودن برنامه های دولت "تدبیر و امید" است

فرماندار در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دهه فجر شهرستان آق قلا:

اهتمام مسئولین شهرستان،اجرایی نمودن برنامه های دولت "تدبیر و امید" است

اهتمام مسئولین شهرستان،اجرایی نمودن برنامه های دولت "تدبیر و امید" است

"امانگلدی ضمیر" با بیان اینکه"مسئولین این شهرستان افرادی پاکدست و همدل هستند"،گفت: اهتمام مسئولین ،اجرایی نمودن برنامه های دولت "تدبیر و امید" در شهرستان است.

به گزارش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر" در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دهه فجر این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر،یاد امام راحل،شهدای انقلاب اسلامی و مدافعین حریم امنیت ایران اسلامی را گرامی داشت و از حضور استاندار گلستان و سایر مسئولین در شهرستان آق قلا قدردانی بعمل آورد.

وی ترکیبت قومیتی شهرستان مرزی آق قلا را 83 درصد ترکمن و مابقی را سیستانی و بلوچ اعلام کرد و امنیت و وحدت حاکم بر شهرستان را به برکت خون شهیدان،تعامل دولت و نظام با مردم،حضور معنوی علماء و روحانیون منطقه و همدلی و هماهنگی مجموعه شورای تامین و دستگاههای اجرایی شهرستان آق قلا بیان کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا از افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه عمرانی،تولیدی و اقتصادی در ایام الله دهه مبارک فجر با اعتبار 427 میلیارد ریال و اشتغالزائی 87 نفر خبر داد و افزود:در دولت "تدبیر و امید" در مجموع دولت یازدهم و یکساله دولت دوازدهم 598 پروژه با اعتبار 3950 میلیارد ریال و اشتغالزائی 1158 نفر در شهرستان آق قلا افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان آق قلا گریزی به انتخابات گذشته ریاست جمهوری داشت و رتبه اول مشارکت در این رویداد مهم در سطح استان و اعتماد مجدد 90 درصدی شهرستان به دولت دوازدهم را نشان از رضایتمندی مردم از عملکرد دولت "تدبیر و امید" در شهرستان آق قلا دانست.

این مقام مسئول ضمن تشریح 11 محور توسعه ای شهرستان آق قلا،علاج بخشی سدوشمگیر،چهار بانده کردن محور آق قلا به گنبدکاووس، تکمیل میدان زندگی "چهار راه مرگ" و چهار بانده کردن محور آق قلا به اینچه برون را از مهمترین برنامه های دولت در توسعه این شهرستان قلمداد کرد.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آق قلا،استقرار بزرگترین شهرک صنعتی استان با 186 واحدتولیدی با 81 درصد فعال بودن این واحدها و همچنین شهرک صنعتی اترک را از ظرفیتهای بسیار خوب در توسعه شهرستان دانست و از پرداخت 460 میلیارد ریال تسهیلات در قالب کارگروه به واحد های صنعتی و اشتغالزائی 324 نفر در سال جاری خبر داد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبتنی بر اینکه "اقتصاد مقاومتی ایجاد نخواهد شد، مگر به همت مردم"، کارگاههای مبل سازی روستای عطا آبادو روستاهای اقماری آن را مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی دانست که تاکنون قریب 1950 شغل بدون دریافت تسهیلات از دولت برای جوانان در حوزه صنایع چوب و مبلمان ایجاد شده است.

"ضمیر" ضمن ابراز نگرانی از افزایش آسیب های اجتماعی از تشکیل مجمع خیرین اجتماعی و همچنین برگزاری همایش نقش علماء در کاهش آسیب های اجتماعی در ایام الله دهه مبارک فجر شهرستان آق قلا خبر داد.

فرماندار شهرستان آق قلا دیدار مردم با مسئولین (میز خدمت) در روستای پیرواش سفلی و شهر انبار الوم را بخش دیگری از برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد و از بازدید 70 روستا با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی و دیدار چهره به چهره با مردم این روستاها و بررسی مسائل و مشکلات روستائیان خبر داد.

خدمت به مردم عزیز منطقه در سایه وحدت،همدلی و اقتدار،پایان بخش سخنان "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا در این مراسم بود.

 

 

اهتمام مسئولین شهرستان،اجرایی نمودن برنامه های دولت "تدبیر و امید" است

 

اهتمام مسئولین شهرستان،اجرایی نمودن برنامه های دولت "تدبیر و امید" است

 

اهتمام مسئولین شهرستان،اجرایی نمودن برنامه های دولت "تدبیر و امید" است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 457
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2204

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:450
بازدید سال:8009
بازدید کل:22304093