عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » خودباوری،نقطه اتکا و رمز پیروزی شما دانش آموزان است

فرماندار در مراسم زنگ انقلاب دبیرستان نمونه دولتی دخترانه مائده شهر آق قلا:

خودباوری،نقطه اتکا و رمز پیروزی شما دانش آموزان است

خودباوری،نقطه اتکا و رمز پیروزی شما دانش آموزان است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: خودباوری،نقطه اتکا و رمز پیروزی شما دانش آموزان است.

به گزارش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر" در مراسم زنگ انقلاب دبیرستان نمونه دولتی دخترانه مائده ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر از همه دانش آموزان، معلمان،مدیران و خانواده بزرگ آموزش و پرورش جهت حضور پرشور در برنامه های فرهنگی و اجتماعی ستاد دهه فجر شهرستان و همچنین راهپیمائی یوم الله 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

فرماندار شهرستان آق قلا روز شمار سومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر را "انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری" عنوان کرد و فصل الخطاب سخنان خود را به تشریح هفت نکته کلیدی در رسیدن به خودباوری جوانان این مرز و بوم قرار داد.

رئیس ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان آق قلا،ایمان،فرهنگ،رهبری امام راحل و مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری،شهداء، امنیت،توانمندی های کشور و دانش آموزان و وجوانان را داشته هایی بیان کرد که مسیر تعالی و رسیدن جوانان به خودباوری را هموار نموده است و افزود:اولین داشته شما دانش آموزان، ایمان به خداوند، کلام وحی و رسول الله و همه کسانی که برای اعتلای اسلام جهاد کرده اند.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت:دومین داشته، فرهنگ و مردمان فرهنگ دوست ایران اسلامی است که از تمامی اقشار و گروهها در این مرز و بوم حضور دارند.سومین داشته رهبریت برگرفته از ایمان و برخواسته از دل مردم است که حضرت امام خمینی(ره) پرورش یافته دین مبین اسلام بود و در استمرار آرمان های انقلاب اسلامی، مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری است.

وی امنیت حاکم بر جامعه و عزت و اقتدار ایران اسلامی را به برکت خون شهداء ،حضور عوامل انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و خودخواستگی مردم بیدار و آگاه دانست.

"ضمیر" توانمندی های کشور و فراهم بودن امکانات زندگی در جامعه،دولت و نظام مقتدر و جوانان ایران اسلامی را از داشته های مهم دیگری برای رسیدن به خودباوری بیان کرد و در خاتمه سخنان خود خطاب به دانش آموزان گفت:شما جوانان به داشته هایتان ببالید و افتخار کنید که در محیط آموزشی همراه با آرامش و امنیت به تحصیل می پردازید و بدانید "خودباوری، نقطه اتکا و رمز پیروزی شما دانش آموزان است".

خودباوری،نقطه اتکا و رمز پیروزی شما دانش آموزان است

 

خودباوری،نقطه اتکا و رمز پیروزی شما دانش آموزان است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 540
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2172

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:192
بازدید سال:7751
بازدید کل:22303835