عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم و مسئولین در حوزه تعلیم و تربیت است

فرماندار شهرستان آق قلا:

شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم و مسئولین در حوزه تعلیم و تربیت است

شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم و مسئولین در حوزه تعلیم و تربیت است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم و مسئولین در حوزه تعلیم و تربیت است.

صبح امروز یکشنبه 24 دی ماه،همزمان با آغاز گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش،"امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن این هفته را به خانواده بزرگ آموزش و پرورش،تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت،خیرین مدرسه ساز و مسئولین دستگاههای اجرایی عضو این شوراء تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

تشکیل شورای آموزش و پرورش گامی بلند در تحقق فرهنگ مشارکت است. ترسیم افق های روشن آینده و شکوفایی استعدادهای سرشار فرزندان ایران اسلامی با بر افروختن چراغ معرفت و اهتمام جدی فرزانگان علم و ادب میسر می گردد. آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور،به عنوان اساس و شالوده پیشرفت و ترقی نظام اسلامی به حساب می آید و نقش مهمی در برنامه های توسعه اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند. در این میان موضوع مشارکت در دستگاه های بزرگی همچون آموزش و پرورش امری ضروری است که مشارکت فکری افراد برجسته و دلسوخته نظام تعلیم و تربیت، از آن، یک آموزش و پرورش فعال و پویا خواهد ساخت.

قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش مصوب سال 1372 مجلس محترم شورای اسلامی که از مترقی ترین قوانین در حوزه آموزش و پرورش است، گامی مهم و ماندگار در عرصه فرهنگ سازی و مشارکت و بهره گیری از خرد جمعی و عدم تمرکز و تصمیم گیری و بهره مندی از امکانات محلی و منطقه ای و نظارت مردم و مسئولین در آموزش و پرورش را فراهم آورده است.

شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت است. تشکیل شوراها در راستای تحقق خرد جمعی،مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت رسمی و عمومی و بهره گیری از کلیه ی منابع و امکانات در جهت تاسیس،توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و همچنین تسهیل در فعالیتهای اجرایی در استانها و شهرستانها در چارچوب تعالیم اسلامی است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش به خانواده بزرگ آموزش و پرورش،تلاشگران عرصه حوزه تعلیم و تربیت،خیرین مدرسه ساز و مسئولین دستگاههای اجرایی عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا،امیدوارم زمینه های لازم جهت ایجاد همزبانی،همدلی و همراهی بیش از پیش و ترغیب شوراها به تصمیم سازی و اتخاذ سیاست اجرایی متناسب با نیازهای منطقه ای فراهم گردد و از این مصدر، شوراهای آموزش و پرورش با برخورداری از ظرفیت های عظیم فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی و بسیج افراد فرهیخته و صاحب نظر موفقیت های اساسی به دست آورند و با استفاده از افکار ، امکانات و قابلیت های همه آحاد ملت،مشکلات به تدریج مرتفع گردد و در نهایت اعتلای کیفی تعلیم و تربیت با همت شوراهای آموزش و پرورش به عنوان عالی ترین نهاد سیاست گذاری و تصمیم گیری محلی محقق شود.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش

شهرستان آق قلا

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 554
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2142

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:31
بازدید سال:7590
بازدید کل:22303674