عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هفته چهارم کورس اسبدوانی پاییزه شهرستان آق قلا برگزار شد

با حضور فرماندار و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

هفته چهارم کورس اسبدوانی پاییزه شهرستان آق قلا برگزار شد

هفته چهارم کورس اسبدوانی پاییزه شهرستان آق قلا برگزار شد

 هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا با حضور "امانگلدی ضمیر" فرماندار و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، عصر روز جمعه 12 آبان ماه ، هفته چهارم مسابقات کورس پائیزه اسبدوانی شهرستان آق قلا با حضور "امانگلدی ضمیر" فرماندار و نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مجموعه سوارکاری گنبد کاووس برگزار شد.

این دوره از مسابقات با شرکت ۵۴ راس اسب از نژاد ترکمن و دوخون در ۶ دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۷۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله و دو تا ۶ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که کمال دالیجه عطا با اسب بارون زودتر از خط پایان گذشت و آق اویلی بشگرد با اسب آریس گلد و ستار مهرانی با اسب گیورگی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله و هشت تا ۱۲ امتیازی به مسافت هزار متر بود که نورمحمد بهادر با اسب لندی عنوان اول را به دست آورد و عبدالرحیم آرمیده با اسب سیتی دنسر و آرمین آق آتابای با اسب آی هان ۲ به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۲۴ تا ۳۰ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب جم استون موفق به کسب مقام اول شد و جواد آچاک با اسب تومیریس و کمال دالیجه عطا با اسب چرنویل به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که یاسر جرجانی با اسب آلتن کارا زودتر از خط پایان عبور کرد و آق اویلی بشگرد با اسب وفا خالق و ستار مهرانی با اسب تاوالیزا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۳۶ تا ۴۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب هیدروژن نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و بنیامین جرجانی با اسب پیر بابا و محمد خوجملی با اسب داز مارال نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که بنیامین جرجانی با اسب الیف ناز موفق به کسب مقام اول شد و کمال دالیجه عطا با اسب بازنوش قره بلاغ و آق اویلی بشگرد با اسب دراگل به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

گفتنی است در پایان هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا، آق اویلی بشگرد با کسب دو مقام نخست، دو مقام دوم و یک مقام سوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، کمال دالیجه عطا دو مقام نخست، یک مقام دوم و یک مقام سوم کسب کرد و نورمحمد بهادر و یاسر جرجانی هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

لازم به ذکر است ؛ هفته پنجم و قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا جمعه ۱۹ آبان برگزار خواهد شد.

 

هفته چهارم کورس اسبدوانی پاییزه شهرستان آق قلا برگزار شد

 

هفته چهارم کورس اسبدوانی پاییزه شهرستان آق قلا برگزار شد

 

هفته چهارم کورس اسبدوانی پاییزه شهرستان آق قلا برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 668
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2040

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:27
بازدید سال:7586
بازدید کل:22303670