عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » عطا آباد می تواند پایلوت توسعه روستاها قرار گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری:

عطا آباد می تواند پایلوت توسعه روستاها قرار گیرد

عطا آباد می تواند پایلوت توسعه روستاها قرار گیرد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت : روستای عطا آباد می تواند به صورت پایلوت توسعه ای روستاها قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ،"محمود ربیعی" در بازدید از روستای عطا آباد بخش مرکزی این شهرستان ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان "تدبیر و امید" در تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی ، تولید ، اشتغال" ، هدف از این بازدید را پیگیری مصوبات شورای اداری و معرفی روستای عطا آباد در حوزه اشتغال و کار آفرینی و روستای فاقد بیکار بیان کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ضمن اشاره به سابقه حضور در شهرستان آق قلا در طی ادوار گذشته ، از توسعه و پیشرفت روستای عطا آباد در زمینه های مختلف از جمله استقرار بیش از 380 کارگاه و نمایشگاه مبلمان اظهار خرسندی نمود و این روستا را مستعد شهر شدن با توجه به پتانسیل و قابلیت های موجود عنوان کرد.

وی احداث بیمارستان به همت خیر مرحوم "حاج آقی آل جلیل " و مشارکت خیرین شهرستان آق قلا در حوزه های مختلف عمرانی ، مدرسه سازی و بهداشت و درمان را قابل تقدیر دانست و از خیرین روستای عطا آباد خواست همدل و همزبان در توسعه ، پیشرفت ، عمران و آبادانی این روستا ، دولتمردان و مسئولین را یاری نمایند.

"ربیعی" ضمن اعلام حمایت و نگاه ویژه دولت "تدبیر و امید" به اشتغالزائی پایدار در روستا ،ساماندهی کارگاه های مبلمان عطا آباد در قالب احداث شهرک تخصصی و بر ضرورت نگاه بلند مدت در راستای توسعه این صنعت تاکید نمود و خواستار توجه تولید کنندگان و دست اندرکاران این حوزه و افق بازار جهانی و بالا بردن کیفیت و برند سازی مبلمان این روستا شد.

 

عطا آباد می تواند پایلوت توسعه روستاها قرار گیرد

 

عطا آباد می تواند پایلوت توسعه روستاها قرار گیرد

 

عطا آباد می تواند پایلوت توسعه روستاها قرار گیرد

 

 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 822
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1837

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4001
بازدید سال:4001
بازدید کل:22300085