عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار شهرستان آق قلا از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد

عصر امروز به پاس قدردانی از شرکت اقشار مختلف مردم :

فرماندار شهرستان آق قلا از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد

فرماندار شهرستان آق قلا از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد

 "امانگلدی ضمیر" از حضور حماسی مردم شهرستان آق قلا در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

عصر امروز جمعه دوم تیر ماه ، به پاس قدردانی از شرکت اقشار مختلف مردم ، فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی ضمن قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم متدین و ولایتمدار در راهپیمایی روز قدس گفت : مردم با حضور گسترده و شورانگیز خود در راهپیمایی روز قدس، ضمن اعلام حمایت قاطع از آرمان رهایی فلسطین، تمامی دسیسه ها و توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، در پیام رئیس ستاد هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان آمده است :

"بسم الله الرحمن الرحیم"

حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر ، توفیق شرکت در اجتماع عظیم یوم الله روز قدس را شامل حال امت واحده اسلامی و شما مردم سرافراز، متدین و حماسه ساز شهرستان آق قلا گردانید تا با قلوبی سرشار از معنویت و ضیافت الهی ، فریاد رسای نفرت و بیزاری از جنایت غاصبان قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را سر دهید.

امروز در سی و هشتمین سالگرد روز جهانی قدس ، بار دیگر طنین دادخواهی شما مردم مومن و افتخار آفرین شهرستان آق قلا ، با خروش عالم گیر ملت بزرگ ایران و مسلمانان اقصی نقاط جهان در هم آمیخت و اقیانوس عظیم حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مسلمان و مظلوم فلسطین را در پهنه عالم متجلی ساخت.

حضور یکپارچه و متحد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همگام با میلیون ها مسلمان و آزادی خواه جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس امسال نشان داد که آرمان آزادی قدس شریف و حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی فلسطین و قیام برای محو اسرائیل غاصب ، نه تنها اولویت اول جهان اسلام که مساله مهم جهانی و بین المللی است.

امروز با گذشت قریب به چهار دهه از ابتکار هوشمندانه و آینده نگرانه امام راحل(ره) در نامگذاری روزی بنام روز قدس و در پرتو روشنگری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب ، اعاده حقوق پایمال شده میلیون ها انسان آزاده و مسلمان در سرزمین های اشغالی فلسطین از چنگال دژخیمان صهیونیست به مطالبه اصلی وجدان های آگاه و بیدار در فراسوی مرزهای جغرافیایی تبدیل شده است.

آفرین بر شما مردم قدرشناس و افتخارآفرین شهرستان آق قلا که همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران اسلامی و با شور و احساس مثال زدنی برخاسته از همیت دینی و انقلابی خاص مردمان غیور این دیار و با قلوبی سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق ، به صحنه آمدید.

اینجانب به سهم خود از عموم مردم فهیم و شریف شهرستان آق قلا به ویژه خانواده معظم شهداء، جانبازان ، ایثارگران ، روحانیون ، دانشگاهیان، فرهنگیان، کارآفرینان، کسبه، اصناف، بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و تمام افرادی که با حضور حماسی ، وحدتآفرین و هوشیارانه خود در اجتماع گسترده و غرورآفرین یوم‌الله روز جهانی قدس شرکت کردند تشکر و قدردانی می‌ نمایم.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد برگزاری روز جهانی قدس

شهرستان آق قلا


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 569
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1794

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 187
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:550
بازدید سال:8109
بازدید کل:22304193