عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روز جهانی قدس روز تجلی عظمت و اقتدار امت اسلامی در برابر دشمنان است

فرماندار شهرستان آق قلا :

روز جهانی قدس روز تجلی عظمت و اقتدار امت اسلامی در برابر دشمنان است

روز جهانی قدس روز تجلی عظمت و اقتدار امت اسلامی در برابر دشمنان است

 فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی از روز قدس به عنوان روز تجلی عظمت و اقتدار امت اسلامی در برابر دشمنان یاد کرد و از همه آحاد مردم متدین و ولایتمدار شهرستان جهت حضور باشکوه در راهپیمایی این روز دعوت بعمل آورد.

صبح امروز چهارشنبه 31 خرداد ماه همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه فرا رسیدن آخرین جمعه این ماه مبارک و روز جهانی قدس ، "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی از تمامی اقشار مختلف مردم جهت شرکت در مراسم راهپیمایی این روز دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، در پیام این مقام مسئول آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

"القدس لنا ، والحق لنا ، النصر لنا ، نحن الغالبون"

تدبیر و دور اندیشی حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی ، امروزه تبدیل به کانون خروش و غریو برائت از غاصبان و احساس اقتدار ملت های حق طلب و آزادی خواه، در مقابل قدرت های استعمارگر در اقصی نقاط جهان شده است.

این موهبت ارزشمند پیش از آن که مردم سرافراز ما را بر ارزش های والای انقلاب اسلامی متحد و ماندگار کند، مسلمانان جهان را به اتحاد و یکپارچگی؛ این عنصر حیاتی و راهبردی نظام اسلامی فرا می خواند.

ابراز تنفر و انزجار از استکبار جهانی، نشان ایمان و قدرت لایزال الهی و موجب برافکندن نقاب تزویر و نفاق از چهره بازی خوردگان و خود فروختگان خواهد بود، چراکه امروزه اتحاد مسلمین کابوس ویرانگر و بحران لاینحل امنیتی جهان سلطه شده است، تا جایی که از سر استیصال و درماندگی دولت غاصب، خونریز و کودک کش اسرائیل، پلیدترین نماد جنایتکاران جهان سلطه، حمایت آشکار خود را از گروه های سرکوب گر تکفیری و تروریست هایی که با ایجاد جنگ های کور مذهبی و فرقه ای به نفع دنیای استکبار و تامین مصالح و منافع سیاسی آنان گام بر می دارند، دریغ نکرده و با تمام امکانات از آنها جانبداری می کند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه بندگان از درگاه پروردگار متعال در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی رهایی قدس شریف ، از همه آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان آق قلا دعوت می نمایم تا با پیروی از منویات امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری همراه با مردم سایر نقاط کشور ، هوشیار در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری چشمگیر داشته و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد برگزاری روز جهانی قدس

شهرستان آق قلا


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 588
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1783

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4001
بازدید سال:4001
بازدید کل:22300085