عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بزرگمردی که با عدل خویش ، ارزش های الهی و توحیدی را در جامعه نهادینه کرد

فرماندار در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت امام علی(ع) و لیالی قدر:

بزرگمردی که با عدل خویش ، ارزش های الهی و توحیدی را در جامعه نهادینه کرد

بزرگمردی که با عدل خویش ، ارزش های الهی و توحیدی را در جامعه نهادینه کرد

 "امانگلدی ضمیر" ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام علی(ع) و شبهای قدر ، گفت : بزرگمردی که با عدل خویش ارزش های الهی و توحیدی را در جامعه نهادینه کرد و در مسند قضاوت نیز دادگری و عدالت را سرلوحه امور خویش قرار داد.

صبح امروز سه شنبه 23 خرداد ماه ، در هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه فرا رسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی "علیه السلام" و لیالی قدر ، "امانگلدی ضمیر" با صدور پیامی ایام سوگواری این امام همام را به مسلمانان متدین و روزه دار شهرستان آق قلا تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ،"امانگلدی ضمیر" ضمن گرامیداشت شب‌های با فضیلت قدر و تسلیت ایام سوگواری امام علی (ع) ، گفت: شخصیت امام علی (ع) آمیزه‌ای از عشق و محبّت به پروردگار و مردم ، صبر و حلم ، مروّت ، شجاعت و سلحشوری و ده‌ها صفات دیگر است.

وی با بیان اینکه شب قدر به سبب نزول قرآن ، شب شکوهمندی است؛ این شب را والاترین و پربرکت ترین شب‌های سال نام برد و افزود: شبهای قدر بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند است و پروردگار در این شبها عنایت ویژه ای به بندگان خود دارد . در شب قدر ، خداوند متعال سفره بی کران محبتش را گسترانیده و دست های نیاز بندگان را از برکات سخاوتش سرشار می کند.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود : لیالی قدر ، نزول باران غفران الهی بر کویر دل های گناه آلود فرصت مناسبی است تا در این لحظات سرشار از برکات و معنویات در پرتو پر فروغ رفتار و گفتار امام علی (ع) و با پیروی از منش و سیره آن بزرگوار در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابیم.

"ضمیر" با اشاره به برگزاری مراسم شبهای قدر و عزاداری شهادت امام علی (ع) در این شهرستان بر هماهنگی و همکاری دستگاههای ذیربط تاکید نمود و گفت: امید است عزاداران و شب زنده داران با حضور پرشور و گسترده خود بر عظمت این مراسم بیفزایند و از معنویات این مراسم و این ایام بهره کامل را ببرند.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 619
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1760

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 136
بازدید دیروز: 72
بازدید ماه:4082
بازدید سال:4082
بازدید کل:22300166