عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آرمان های امام راحل باید برای نسل جوان تبیین شود/ قیام 15 خرداد مبدا نهضت اسلامی مردم ایران

در پیام فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت فرا رسیدن سالگرد 14 و 15 خرداد :

آرمان های امام راحل باید برای نسل جوان تبیین شود/ قیام 15 خرداد مبدا نهضت اسلامی مردم ایران

آرمان های امام راحل باید برای نسل جوان تبیین شود/ قیام 15 خرداد مبدا نهضت اسلامی مردم ایران

 "امانگلدی ضمیر" با بیان اینکه "امام خمینی (ره) شخصیت بی نظیر و یک حقیقت همیشه زنده و فناناپذیر است" ، گفت: آرمان ‌های والای امام خمینی(ره) باید بخوبی برای مردم و بخصوص برای نسل جوان تبیین شود زیرا آشنایی نسل جوان با این شخصیت بزرگ جهانی ، ضروری است.

صبح امروز شنبه 13 خرداد ماه ، فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت فرا رسیدن 14خرداد ، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد سال 1342 پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا در پیام "امانگلدی ضمیر" آمده است :

"بسم الله الرحمن الرحیم"

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان اعجاز قرن آن چنان با نام و یاد امام راحل (ره) عجین شده است که به فرموده مقام معظم رهبری ، این انقلاب بی نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

انقلاب اسلامی یادگار بزرگ برجای مانده از خمینی عزیز است ، انقلابی که مقدمه ای برای رستاخیز جهانی دنیای اسلام شد و امروز چون گذشته در سایه رهبری خلفی صالح، فرزانه و بزرگوار در اوج بالندگی و افتخار خود به سر می برد.

بار دیگر آوای روح بخش یاد و خاطره احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) ، پیام آور عدالت و آزادگی، بیدارگر بزرگ قرن، مظهر تمامی خوبی ها و مهربانی ها ، معمار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) که در آمیخته با عطر شهیدان قیام الهی 15 خرداد است ، در جای جای میهن عزیزمان طنین انداز شده است.

تاثیر امواج خروشان انقلاب رهایی بخش و اسلامی امام راحل ، اکنون مرزهای بیکران انقلاب اسلامی را در نوردیده و در منطقه و جهان اسلام ، موجی از آگاهی و بیداری را پدید آورده است که ملل آزاده کشورهای مسلمان با الگو قرار دادن روح آزادی خواهی این پیر فرزانه و با اتکا به توفیق الهی ، زنجیرهای سلطه جهانخواران را پاره کرده و به سوی آزادی ، هویت و استقلال پر می گشایند.

قیام پانزدهم خرداد نیز به عنوان نقطه آغازین قیام ملت شریف ایران بر علیه حکومت مستبد طاغوت ، آنچنان در تارک تاریخ انقلاب می درخشد که حضرت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را از چشمه خون رنگ 15 خرداد می دانستند.

قیام پانزدهم خرداد قیام حق طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی خواهی سرداده بودند و حکومت استبدادی پهلوی را آنچنان منفعل کردند که این قیام ، سرلوحه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد.

حضرت امام خمینی(ره) در حالی برای همیشه این روز را در تاریخ ایران اسلامی ، عزای عمومی اعلام کردند که به راستی 15 خرداد ، مبدا نهضت اسلامی مردم ایران لقب گرفت.

اینجانب با بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین 15 خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود ، امیدوارم ملت سرافراز ایران اسلامی به خصوص مردم متدین و همیشه در صحنه شهرستان آق قلا ، ضمن تجدید پیمان با آرمان های والای شهیدان و امام راحل(ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود در سال "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" بیافزایند.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام و قیام 15 خرداد

شهرستان آق قلا



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 8876
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1744

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 209
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:795
بازدید سال:8354
بازدید کل:22304438