عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روابط عمومی محور تفکر مداری و نوگرایی است

فرماندار شهرستان آق قلا :

روابط عمومی محور تفکر مداری و نوگرایی است

روابط عمومی محور تفکر مداری و نوگرایی است

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت : روابط عمومی محور تفکر مداری و نوگرایی است.

صبح امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه ، فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پيامي فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومي را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداری شهرستان آق قلا ، در متن پیام "امانگلدی ضمیر" آمده است :

"بسمه تعالی"

در عصر حاضر ارتباطات اولين عنصر و اساسي ترين اصل مورد نياز بشر است که به جرات مي توان از آن به عنوان يکي از بنيادي ترين دانش ها و مهمترين عوامل پيشرفت انسان امروزي و شالوده و اساس ديگر علوم قرن حاضر ياد کرد؛ بگونه اي که قرآن کريم بسياري از قواعد علمي روابط عمومي و ارتباطات را در ميان آيات خود بيان کرده است؛ همان گونه که زندگي، گفتار، کردار و روش هاي زندگي صداقت گونه پيامبر اسلام الگويي از روابط عمومي و ارتباطات بود که بعدها به صورت يک علم و فن انساني تدوين و ارائه شد.

دانش و هنر روابط عمومي به عنوان يک نهاد شبه مدني در جهت تسهيل ارتباطات دو طرفه بين دولت و آحاد مردم به شمار مي رود که با پيچيده تر شدن نظام اجتماعي بر ضرورت، گسترش و توسعه اين علم و حرفه جديد بيش از پيش اتفاق نظر حاصل مي شود تا آنجا که امروز کمتر نهاد يا سازماني خود را بي نياز از تشکيلات روابط عمومي مي بيند.

يک روابط عمومي توانمند زمينه ساز مديريت قدرتمند است و مي تواند با نفوذ در عمق افکار عمومي و مطالعه و بررسي دقيق و کارشناسي به جمع آوري اخبار و اطلاعات بيروني مورد نياز دستگاه بپردازد و با پردازش اين اطلاعات جهت ايجاد تغييرات مطلوب مخاطب در سازمان اقدام مقتضي و کارشناسانه بعمل آورد.

بنابراين روابط عمومي ها علاوه بر انتقال و انعکاس اخبار، از حالت انفعالي به دور بوده و بر محور تفکر مداري، مشارکت مداري و اطلاع مداري استوار باشند تا بتواند در راستاي کمک به اثربخشي سازمان موثر قرار گيرد و با نوانديشي و نوگرايي، ابتکار و خلاقيت مستمر عجين شود و خود را با تحولات و پاسخگويي مرتب به افکار عمومي منطبق و هماهنگ سازد.

در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به نام "اقتصاد مقاومتي ، توليد- اشتغال" نامگذاري شده است ، روابط عمومي ها به عنوان نقش آفرينان اطلاع رساني و آگاهي بخشي مي توانند زمينه اي را براي حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح فراهم کنند.

اينجانب ضمن تبريک روز ملي روابط عمومي و ارتباطات به همه مديران و پرسنل روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي و اصحاب رسانه ، توفيق روزافزون همه اين عزيزان را جهت تحقق اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي و سياست‌هاي دولت "تدبير و اميد" ، از درگاه باريتعالي مسئلت مي نمايم.

 

 

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 410
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1721

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 171
بازدید ماه:364
بازدید سال:7923
بازدید کل:22304007