عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مبعث آغاز حرکت انسان در مسیر عدالت و کرامت است

صبح امروز در پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا مطرح شد:

مبعث آغاز حرکت انسان در مسیر عدالت و کرامت است

مبعث آغاز حرکت انسان در مسیر عدالت و کرامت است

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت: مبعث آغاز حرکت انسان در مسیر عدالت و کرامت است.

صبح امروز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه و در آستانه 27 ام رجب المرجب ، فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز بعثت نبی مکرم اسلام را تبریک گفت و افزود: بعثت پیامبر اکرم (ص) سرآغاز راهی شد تا انسان به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت طی طریق کند.

به گزارش روابط عمومی فرمنداری شهرستان آق قلا ، در پیام "امانگلدی ضمیر" آمده است :

"بسم الله الرحمن الرحیم"

" هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولاً مِنْهُمْ یَتْلُوا عَلَیْهِمْ آیاتِهِ وَ یُزَکِّیهِمْ وَ یُعَلِّمُهُمُ الْکِتابَ وَ الْحِکْمَهَ وَ إِنْ کانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِی ضَلالٍ مُبِینٍ "

27 رجب المرجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام، گل سرسبد بوستان هستى، پیام آور رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یکی از روزهای بزرگ خداست.

در ادامه این پیام آمده است : روزی که خداوند یکتا نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش، فخر کائنات و گنجینه اسرار الهی ارزانی داشت و آن را وسیله‌ای برای هدایت انسان از ظلمات و تاریکی به سوی نور قرار داد. در موسم زیبای بعثت و آغاز بارش آیات رحمانی با بیان زیبای «اقرا باسم ربک» زمین مرکز ثقل آفرینش شد و محمد(ص) بزرگترین معجزه عالم هستی و مقدمه‌ای برای سعادت بشری گردید.

در این پیام افزوده شده است : روزی که وزش نسیم بعثت عطر خوش ارزش‌های اصیل دینی را در زمین جاری ساخت و شعله‌های فروزان سنت‌های جاهلی را به خاموشی گرایید. بعثت پیامبر اکرم (ص) سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت طی طریق کند. آری هنگامه اعلان نبوّت، روز مجد و شرف، روز طلوع سعادت و عزت بشریت بود روزی که بزرگترین معلم عالم بشریت برانگیخته شد و با نور قرآن الفبای رحمت و رستگاری و سعادت را به انسان آموخت.

آری محمّد صلی الله علیه و آله و سلم سفیر خداوند بود بر بندگان تشنه حقیقت و محبّت و هدف نهایی او برای خلقت همه هستی، گل سرسبد هستی، مایه فخر و مباهات خداوند عالم نزد ملائک و جانشین راستین او بر روی زمین. محبوبی که با جمال سیرت و صورت خود همه پرده‌های تاریک جهل و حجاب‌های خودخواهی را کنار زد و در سیر معراجی خود از جبرائیل، امین وحی الهی پیشی گرفت.

در پایان این پیام آمده است : فرا رسیدن عید سعید مبعث، یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات ، حضرت محمد مصطفی (ص) را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سر تا سر جهان به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان آق قلا تبریک عرض کرده از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را مسئلت دارم.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 432
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1635

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 313
بازدید دیروز: 123
بازدید ماه:7291
بازدید سال:7291
بازدید کل:22303375