عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا

صبح امروز به ریاست فرماندار تشکیل شد:

جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا

جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا

 صبح امروز چهارشنبه چهارم اسفندماه،جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور ادارات و نهادهای عضو این جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر" در این جلسه بر خط کشی و رنگ آمیزی معابر شهری،ترمیم و اصلاح سرعت کاه های دارای حفره و آماده سازی و فراهم نمودن امکانات و تمهیدات لازم ترافیکی جهت رفاه مسافرین نوروزی تاکید نمود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان با اشاره به وضعیت پل تاریخی شهر و تردد شهروندان از آن از شهرداری آق قلا خواست نسبت به اخذ تعهدات لازم از پیمانکار مرمت این پل باستانی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه باید نسبت به زيبا سازي ورودي شهر و جمع آوري نخاله هاي ساختماني اقدام شود اظهار کرد: ورودي شهرها به نوعي در جذب مسافران تاثير گزار است و علائم و تابلوهاي مناسب براي حفظ پاكيزگي در اطراف ايستگاه هاي پليس راه نصب شده و در اين خصوص نيز فرهنگ سازي انجام شود.

فرماندار شهرستان آق قلا با اشاره به دستورالعمل وزارت كشور مبني بر تعطيلي حفاري هاي سطح شهرها افزود: بر اين اساس تمام حفاري هاي شركت هاي شبکه های زیرساخت از ۱۵ اسفند ماه متوقف شود.

"ضمیر" ضمن تقدیر از زحمات پلیس راهور و نيروي انتظامي براي برقراري نظم و كاهش بار ترافيكي سطح شهر از برگزاری جشنواره نوروزگاهی و ایجاد دهکده گردشگری در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تمام دستگاه ها با همكاري يكديگر آمادگي كامل را براي استقبال از زائران و مسافران نوروزي داشته باشند.

جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا

 

جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا

 

جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا

 

جلسه شورای ترافیک شهرستان آق قلا

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 624
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1457

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 200
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:786
بازدید سال:8345
بازدید کل:22304429