عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اشتغال پایدار با کسب آموزش های مهارتی

فرماندار در نشست با مدیر کل فنی و حرفه استان تاکید نمود:

اشتغال پایدار با کسب آموزش های مهارتی

اشتغال پایدار با کسب آموزش های مهارتی

 فرماندار شهرستان آق قلا بر اشتغال پایدار با کسب آموزش های مهارتی تاکید نمود.

صبح امروز دوشنبه 25 بهمن ماه، "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با "ابوالفضل تیرانداز" مدیر کل فنی و حرفه ای استان دیدار و در مورد مسائل مرتبط با حوزه آموزش و مهارت بحث و تبادل نظر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، " امانگلدی ضمیر" در این دیدار اصلي ترين نياز شهرستان را ايجاد اشتغال پايدار دانست و یکی از بهترین راهها برای رسیدن به این مهم را کسب آموزش های مهارتی عنوان نمود .

فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه معضل بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروزی می باشد اما مهارت آموزی و شرکت در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای را راهگشای مشکل بیکاری ذکر کرد و افزود :دولت "تدبیر و امید" با ایجاد بسترهای لازم زمینه فراگیری مهارت‌های اولیه و پایه‌ای را برای ورود به بازار کار و  بهره‌گیری جوانان در زمینه اشتغال خود و کمک به اقتصاد خانواده و جامعه را فراهم نموده است.

وی ايجاد انگيزه براي دستيابي به فرصتهاي شغلي پايدار در مسير اقتصاد مقاومتي و توانمند سازی افراد فاقد مهارت و ارائه آموزش های مهارتی در راستای یاری رساندن به ایجاد اشتغال پایدار در جامعه را از مهمترین اهداف و برنامه های توسعه ای شهرستان عنوان کرد.

"ضمیر" مؤلفه های اقتصادی مقاومتی را شامل اقتصاد مقاومتی درون زا، برون گرا، دانش بنیان و مردمی بودن دانست و تصریح کرد: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ایی می تواند در توانمندسازی نیروی انسانی کار کند و نیروی انسانی توانمند یکی از شاخصهای اقتصاد مقاومتی است که منجر به کمک برای ارائه خدمات بهتر در جامعه می شود.

 

اشتغال پایدار با کسب آموزش های مهارتی

 

اشتغال پایدار با کسب آموزش های مهارتی

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 539
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1438

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 133
بازدید ماه:195
بازدید سال:7754
بازدید کل:22303838