عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » خدمات دولت تدبیر و امید برای مردم قابل لمس است

فرماندار در مراسم بزرگداشت هفته دولت روستای قانقرمه بخش مرکزی:

خدمات دولت تدبیر و امید برای مردم قابل لمس است

خدمات دولت تدبیر و امید برای مردم قابل لمس است

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته برای مردم قابل لمس است اما اطلاع رسانی بیشتر این دستاوردها ضروری است.

مراسم بزرگداشت هفته دولت،ظهر امروز یکشنبه 7 شهریور ماه،همزمان با ششمین روز از این هفته در روستای قانقرمه بخش مرکزی شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان آق قلا،"الیاس هیوه چی" اطلاع رسانی از عملکرد دولت را باعث امیدواری مردم و اعتماد آنان به آینده کشور عنوان کرد و افزود: این خدمات که نشان دهنده کارآمدی جمهوری اسلامی است در جامعه منعکس تا فضای امید بیش از گذشته در جامعه حاکم شود.

وی ادامه داد: امروز مردم عملکرد دولت را عملکرد نظام می دانند و لذا همه برای موفق نشان داده چهره نظام اسلامی باید دولت را یاری کنند تا بتواند امور مختلف کشور را سرو سامان داد.

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: همه دولت ها تلاش کرده اند برای کشور خدمت کنند و دولت تدبیر و امید نیز در این راستا خدماتی را به مردم ارائه داده که لازم است به اطلاع مردم برسد.

این مقام مسئول در شهرستان افزود: در حوزه اقتصادی دولت توانست ظرف مدت سه سال کشور را از رشد منفی شش درصد به رشد مثبت بیش از چهار درصد برساند که این مساله باعث آرامش روانی و ایجاد ثبات قیمت ها شد.

وی تصریح کرد:در سایه همین برنامه های اقتصادی دولت که ناشی از گشایش های سیاسی ایجاد شده سه سال گذشته بود برای نخستین بار پس از 80 سال صادرات بر واردات پیشی گرفت و این همان اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان آق قلا به فهرست اهم فعالیت های دولت در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: تک نرخی شدن تورم،کاهش خالص واردات غذا،تکمیل طرحهای نیمه کاره مسکن مهر،رشد منظم فولاد و پتروشیمی،ثبات اقتصادی،جلوگیری از هدر رفتن منابع ملی،افزایش سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه جاری،حفاظت از محیط زیست با احیای دریاچه ارومیه و خودکفایی در تولید بنزین از مهمترین آنها بوده است.

"هیوه چی" در خصوص پروژه های هفته دولت اظهار داشت: در شهرستان آق قلا در هفته دولت 83 پروژه عمرانی،تولیدی و اشتغالزائی با اعتباری بیش از 450 میلیارد ریال،افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

خدمات دولت تدبیر و امید برای مردم قابل لمس است

 

خدمات دولت تدبیر و امید برای مردم قابل لمس است

 

خدمات دولت تدبیر و امید برای مردم قابل لمس است

 

خدمات دولت تدبیر و امید برای مردم قابل لمس است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 754
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1153

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 223
بازدید ماه:662
بازدید سال:8221
بازدید کل:22304305